Это наше общежитие. Общежитие большое. Тут
иностранные и украинские студенты.
Вот моя комната. Моя комната
небольшая, но светлая. Тут я и мой друг
Али. Вот окно. Тут ваза и цветы. Они
очень красивые. Вот наш письменный
стол. Здесь наши учебники, словари,
тетради, ручки и карандаши. Вот
фото. Тут я, а там моя семья: мой папа,
моя мама, мои братья и сёстры. Моя
семья очень большая.

Սա մեր հյուրանոցն է: Հյուրանոցը հիանալի է: Այստեղ կան
օտարերկրյա և ուկրաինացի ուսանողներ:
Սա իմ սենյակն է: Իմ սենյակը
մեծ չէ, բայց լուսավոր է: Ահա ես և իմ ընկերը
Ալին: Ահա պատուհանը: Ահա ծաղկաման և ծաղիկներ: Այն շատ գեղեցիկ է: Ահա մեր գրասեղանը: Ահա մեր դասագրքերը, բառարանները,
նոթատետրեր, գրիչներ և մատիտներ: Այստեղ
Լուսանկար Ահա ես և այնտեղ իմ ընտանիքը. Հայրս,
մայրս, եղբայրներս և քույրերս: Իմ
ընտանիքը շատ մեծ է: 
техт 4

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *